Francesco (Clemente)

Francesco (Clemente)

Schizoid Personality Blog

creative blog of a schizoid personality

Music, movies, books, love, inspirations, designs and more

Friday, April 09, 2010

Okean Elzy Compass mp3

With various translations and corrections of the initial Ukrainian text to fit my moment. I'm Stuck in the Moment. U2?



Знайди мене
Найди меня
Discover me
Опiвночi

В полуночи
When darkness falls
Опiвночi мене знайди i пiд подушку компас поклади
В полуночи найди меня и под подушку компас положи
When darkness falls discover me and put your compass where my body sleeps

Застань мене
Застань меня
Catch-find me here
Без пам'яті
Без памяти
No memories
Без пам'ятi мене застань
Без памяти меня застань
No memories, no need to feign
Нехай там будуть тiльки iнь i янь
Пускай там будут только инь и янь
Just us and never-fading yin and yang

Асвальтами
Асфальтами
A broken heart
Розбитими
Разбитыми
A one way road
Кудись несе лінива течія
Течение уносит и меня
It flows along and carries me away
Не змити би під шум чужої долі своє Я
Не смыть бы мне под звук твоих мотивов свое Я
This musica, can't let it lead my very Self astray

Назви мене
Зови меня
Reach out for me
Без імені
Без имени
Without a name
Скажи, для чого імена?
Скажи, зачем нам имена?
Who needs it, tell me, when a name
За ними тільки слава і вина
За ними только слава и вина
Is just a cover for one's guilt and fame.

Звiльни мене
Освободи
Break free with me
Обiймами
Объятьями
Embracing me
Обiймами мене застав
Объятьями меня заставь
This gentleness and violence
Знайти все те, що я колись вiддав.
Найти все то, что я уже не ждал.
Will give me faith in what I ceased to seek.

Асвальтами
Асфальтами
A broken heart
Розбитими
Разбитыми
A one way road
Кудись несе лінива течія
Течение уносит и меня
It flows along and carries me away
Не змити би під шум чужої долі своє Я
Не смыть бы мне под звук твоих мотивов свое Я
Your musica, can't let it lead my very Self astray

Download Okean Elzy Compass mp3 here

No comments:

Post a Comment